Ett somrigt inlägg!

ja, ni fattar nog vad det här inlägget kommer att innehålla ! ;)
Idag vaknade jag av en starksol, och nästan sommarvärme faktiskt! Jätte skönt!
Så tag jag min mor och far under armen och åkte ut för att fotografera! Så vi tog med oss lite fika och åkte iväg.
Men iaf, när jag vat ute i skogen så hittade jag en liknande blåsippa men den var som ljusblå. Lite röda eller rosa har man ju sett, men aldrig i mitt liv har jag sätt en ljusblå blåsippa..
Nu kommer lite bilder ifrån dagen som varit!
Idag var det så fint väder så jag tog min mor far under armen och åkte ut på en road trip.
Vi åkte ut mot fårösund och där och det var verkligen jätte mysigt!
Men när jag var ute i skogen såg jag en blå blomma, det var en LJUSBLÅ BLÅSIPPA!
Jag tycker att alla andra man ser är lite lila/ mörkblå, men den här var verkligen ljusblå! Jätte Trevligt! Så jag tog upp kameran och ner på knä för att fotografer! Fick ett par faktiskt bra bilder om jag får säga det själv!
Här kommer lite bilder ifrån dagen som varit! :)
Den under gillar jag!

Kommentarer
Postat av: farmor

Så Ni var i Fårösund?? Och kom inte och hälsade på. :-((

2011-04-25 @ 23:37:53
Postat av: Maria

Ja det var en härlig dag... Ninni Tyvärr blev det så sent efter cykelturen ute på Bungenäs, så vi var tvungna att dra hem.. Kommer förbi en annan dag :)

2011-04-26 @ 08:50:26
URL: http://jmvm.blogg.se/
Postat av: juliaericson

Hej! har nu kört igång med tävlingen "Gissa filmen" igen.



tävlingen går ut på att ni ska lyssna på låten och gissa vilken film låten är med i - sen kan ni ta hjälp utav ledtrådarna ovanför. Kommentera filmen ni tror det är, sen imorgon får ni svar på vilken film det är och om ni hade rätt får ni en länkning! Ingen gissning är dålig - gissa hur många gånger du vill!



tävlingen finns här; http://saviourtonight.blogg.se/2011/may/fall-in-love-when-you-are-ready-not-when-you.html#comment



Om du inte gillar sånna här kommentarer, ber jag om ursäkt. Ha en fortsatt trevlig dag!

2011-05-09 @ 09:37:34
URL: http://saviourtonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0