Min politiska åsikt!

Jag känner att jag kommer lägga ett inlägg på att säga att jag är en socialdemokrat.
Moderaterna kallar sig för arbetar partiet, men vad har hänt dom senaste fyra åren?
Dom har sagt upp upp flera hundra människor ifrån deras jobb.
Dom har lagt ner flera arbetsplatser och arbetslösheten har inte varit så här låg på åratal!
Moderaterna säger att dom ska sänka skatten och socialdemokraterna kommer höja skatten men dom gör de för att få Sverige på fötterna igen.
Jag är socialdemokrat och kommer alltid att vara de.
Och där lämnar jag politiken och säger att jag är riktigt fotosugen.
Jag väntar på ett closing-up finter +10 och ett stjärnfilter som jag har köpt ifrån tvspelsweb.se
Ha' de!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Du har ett skarpt sinne. En stor KRAM. Hör av Dej.

Jag är också socialdemokrat.

2010-09-15 @ 22:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0