TÄVLINGEN ÄR IGÅNG!

Jag startar tävlingen med det här inlägget.
Fotograferings temat är vatten i dom tre formerna.
Alltså vatten, snö/frost eller ånga.

För att delta i tävlingen ska ni kommentera " Jag är med och tävlar med bilden ...... " 
och sen vad bilden/inägget heter.
Så om jag ska delta med en bild som jag kallar för kalla nätter ska jag kommentera
" Jag är med och tävlar med bilden kalla nätter "
Från och med idag till den 19 november kan nu anmäla er.
Om du anmäler dig efter klockan 19.00 kommer bilden inte att komma med.
Jag kommer själv välja ut några av dom bästa bilderna som jag kommer ha en omröstning på bloggen om.
Första pris är en länk bland mina länkar och jag kommer länka eran blogg i vare inlägg i en vecka och en kamera gjord av lera som Jens Norell har gjort. 
Andra priset är en sittdyna i lammskin som Ninnis päls & syatelje har sponsrat med.
När jag har tagit ut dom bästa bidragen kommer läsarna rösta.
Anonyma röster räknas inte och man kan rösta på sin egna en gång.
Och ifrån den dagen jag har tagit ut dom bästa bidragen och en vecka fram kan ni rösta.
Jag kommer inte länka någon bild i detta inlägg på priserna men dom kommer imorgon.
Så om ni inte förstår eller  har några andra komplikationer kan ni maila mig på: [email protected]
Så fram med kameran och skicka in era bidrag.
De var allt för ikv.
Imorgon kommer bilderna på priserna.
Godnatt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0