Ingen GGN utan gegga!

Hela dagen gick åt att fotografera vilda crossförare på Tofta skjutfält.
Riktigt kul men man ska klä sid i varma kläder och bra skor innan man ger sig ut i skogen med en kamera i 8timmar.
Och jag har kommit på att ett minneskort på 8GB är för lite för mig, och jag vet man ska inte börja en mening med ett "och" men vem bryr sig! Det är ju liksom lördag.
Jag kommer ha bilderna i miniatyrer förutom vinnarbilden.
Om ni vill se bilderna i större format är det bara att klicka på bilden som ni vill se.
Här kommer bilderna ifrån årets Gotland Grand National år 2010.
Varsågod!
Grattis till Mats "Lappen" Nilsson som tog sin åttonde seger idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0