Imorgon är det en dag för den som vill.

Jag kommer att skriva mer imorgon om tävlingen.
Och jo den blir av.
Jag har två priser.
Första prister är en kamera gjort av lera och en länk bland mina länkar.
Andra pris är en sittdyna som Ninnis päls & syateljé har sponsrat mig med.
Jag kommer lägga upp bilder på priserna imorgon hoppas jag och jag kommer skriva vad fotograferings temat blir och all information ni behöver för att vara med och tävla.
Så kolla in imorgon för att vara med och tävla.
Priserna är liksom inte kanske direkt vad man önskar sig i en tävling men jag kommer att ha en tävling med priser inom fotograferingen.
Men jag skriver mer om tävlingen imorgon.
Godnatt. 



Kommentarer
Postat av: Jens Norell

:)

2010-11-10 @ 17:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0